7 SNABBA

Idag svarar även T på mina sju standard frågor. Andledning till varför jag ställer samma frågor är för att jag tycker det är intressant att läsa alla olika svar på samma frågor. Och det blir mycket mer intressantare då man kan jämföra de olika svaren sedan,  eller vad tycker ni som läser?:)
Tobias är 17 år och går andra året på gymnasiet. Även känd som (en) Här kan ni läsa hans svar:

1. Vad bloggar du om?
Jag bloggar om allt från personliga saker till musik och mode


2. När började du blogga? Och hur kom det sig?
Mars 2007. Ville komma ihåg alla roliga helger med mina vänner


3. Varför bloggar du?
Gillade att läsa andra bloggar och ville prova själv, och då fastnade jag


4. Fördelar och nackdelar med att blogga?
Att få beröm av människor och nackdelen är att det tar tid


5. Vad tänker du på när du publicerar ett inlägg och du vet att alla kan läsa det. Jag tänker på var man lägger personlighetsnivån och språket osv.?
Läser alltid igenom inlägget en gång


6. Hur mycket tid tar bloggandet upp, om du skulle uppskatta?
3 timmar om dagen kanske?


7. Får du några inkomster eller fördelar på ditt bloggande, i så fall vad? Är det något du sträva efter?
Inga stora summor, än så länge. Fördelar kan vara att jag blivit bjudna till mingelkvällar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0