ALL PUBLICITY....

is good publicity?

Jag var inne för någon dag sedan på Katrin Schulmans blogg och läste det här inlägget . Det fick mig verkligen att fundera över vad som är rätt och fel att publicera, vad man egentligen får skriva. Det är inte precis första gågen jag har funderat över det men när jag läste det här kändes det så självklart var går gränsen egentligen?
Det var väldigt intressant att läsa både kommentarerna på Katrins blogg som det var på tjejens hon hade hängt ut. Vissa tog det inte så allvarligt men många var/är ändå upprörda över det här inlägget. Gå in och läs, det ger en funderare (om inte det så kanske några skratt). Här har ni tjejens version. Ord mot ord, internets baksida tycker jag. Jag tycker det är svårt att ta ställning i en sån här fråga för det kanske just sånt här som är en del av tryckfriheten för att hårddra det. Men jag tycker absolut alla borde känna eller hitta en gräns. Lämna ut sig själv fine men att lämna ut andra bör man nog tänka sig för en extra gång. Jag skall kolla upp reglerna kring det här, hade varit intressant att veta hur de dras. 

Läs inläggen och kom sedan tillbaka hit och berätta era åsikter, var går gränsen egentligen? Eller är det bara ett knep för att få fler läsare?
Är det sånt här som gör en blogg "bra" och intressant att läsa? Berätta dina tankar kring det här:)

p.s. inom kort har min blogg en ny look, jag längtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0