Funderingar kring Thailand

Jag är sugen på att åka iväg på en resa och jag funderar lite kring Thailand. Var och varannan svensk har ju idag varit i Thailand, och på ett sätt känner jag att 1 miljon sveska kan inte ha fel, åk till Thailand.
 
Hur är det med standarden i Thailand, det känns som man kan hamn på lyxhotell eller i fina bungalows vid Patong Beach men samtidigt hamna i något råtthål. Hur ska man tänka innan men beger sig till Thailand?
 
Jag vet att det finns väldigt mycket information kring landet och jag har sett flera bloggar som skrivet om sina magiska resor till Thailand och hur vackert och fint det är. Den bästa sidan jag hittat är en samlingssida som samlar bloggar som skriver om Thailand, den heter Thailandswebb och här har jag hittat mycket bra information. Vad tycker du? Har du några erfarenheter?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0