HEJ DÅ BLOGGEN

Nu är det dags att säga hej då till mitt projekt. På fredag kommer mitt arbet att lämnas in och bedömmas. Hoppas ni håller tummarna för mig. Jag kommer nog inte att fortsätta blogga här, utan jag vill lämna mitt projekt precis som det är nu. Om jag får för mig att starta en ny blogg, så lovar jag att skriver adressen här.

Det här inlägget vill jag tillägna alla som har hjälpt mig under projeket, alla som har läst, besökt mig, blivit intervjuade bara ALLA som har haft en del i det här. Speciellt alla som har lämnat sina åsikter här, det har hjälpt mig oerhört mycket och gett mig mycket inspiration. Ni förstår inte hur tacksam jag är!

Tack igen! Puss / Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0