NYTT ÅR, NYA MÖJLIGHETER OCH

en ny design!!! Äntligen. Jag är helnöjd, den här designen känns så mycket mera mig. Jag hoppas ni också gillar den. Hur viktigt tycker ni det är med designen på eran och andras bloggar?
Jag tänkte på det sa i intervjun jag gjorde med henne förut: "Då förstod jag inget om bloggdesign och det kändes inte roligt att blogga på en "ful" sida då jag är ganska estetisk av mig".
Det här kan jag verkligen hålla med med en snygg design känns det så mycket roligare att skriva. Det känns som att det här med blogg, design, kollage osv. går hand i hand. Eller hur?

Hur mycket av en bloggs design spelar in när ni läser den, eller vad spelar det för roll i eran alldeles egna blogg? Finns det någon koppling mellan en snygg design och en "bra" blogg, alltså måste en "bra" blogg ha en snygg eller tilltalande design (utseende)?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0