WHAT DID YOU SAY

Jag kanske är lite efter men jag hittade den här bloggen häromdagen http://bloggkommentatorerna.blogg.se/,
väldigt underhållande faktiskt:) Vad tycker ni om den här typen av blogg, som kommenterar andras bloggar?
Det känns som ett ganska nytt koncept, många kommenterar ju bloggar på det traditionella sättet genom att klicka på kommentarfältet nedanför ett inlägg och lämnar en kråka efter sig. Men det här bloggen kommenterar sina åsikter om andras bloggar i en egen blogg. Nu blev det lite krångligt men ni fattar kanske grejen.
Något jag har funderat på är alla som flitigt kommenterar andras bloggar eller jag är rättare sagt lite imponerad. För själv är jag typen som oftast bara läser. Men nu i mitt arbete har jag försökt mig på att kommentera för att få andras åsikter på det jag skriver om, för det har kännts som en viktig del i mitt arbete.  Jag har även insett att jag borde bli bättre på att lämna kommentarer för det är ju en del av grejen när man bloggar, en tvåvägs kommunikation. Är ni flitiga på att lämna er åsikter (kommentarer), är det viktigt för er att både ge och få i erat bloggande?

p.s. förhoppningsvis så kommer det en intervju med dem bakom bloggekommentatorerna snart, så håll utkik d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0